Drukuj
Kategoria: WYBORY 2014
Odsłony: 22389

W wyborach samorządowych promocja i marketing odgrywają dużo mniejszą rolę niż w wyborach ogólnopolskich. Decyzje samorządowców bezpośrednio wpływają na codzienne życie, więc mieszkańcy łatwo weryfikują, czy w mieście jest lepiej, czy gorzej: czy mają pracę, czy droga, którą codziennie jeżdżą, jest wyremontowana, czy są inwestycje. To sprzyja kandydatom, którzy walczą o kolejną kadencję, więc zwycięstwo w większym stopniu zależy od kontaktów z mediami, uroku osobistego kandydata, liczby rozwieszonych billboardów i reklam wyemitowanych w telewizji.

Wzrostem aktywności niektórych samorządowców w portalach społecznościowych można odmierzać kalendarz wyborczy. Trzeba być aktywnym i w realu, i w internecie, aby docierać do różnych grup wyborców. Czy w realiach Reska, Gminy Resko, powiatu łobeskiego czy naszego województwa mamy tak naprawdę możliwość poznać wszystkich kandydatów? W naszej ocenie najbardziej rozpoznawalni pozostają Ci którzy już piastowali jakieś funkcje publiczne. Co z kandydatami którzy debiutują na samorządowej scenie, co mają do zaoferowania? Nikt z wyborców nie jest jasnowidzem, ciężko będzie nam wyczytać intencje kandydata z twarzy umieszczonej na plakacie. Wybory coraz bliżej miejmy nadzieję, że kandydaci nie pozostaną anonimowi.

Poniżej prezentujemy wyniki badań prowadzonych w naszym portalu:

{jvotesystem poll=|7|}

{jvotesystem poll=|6|}

{jvotesystem poll=|3|}

Resko24.pl

R24PL
Redaktor: R24PL