Portal Resko24.pl - Menu boczne
Pin It

Począwszy od 1 stycznia 2016 roku w Urzędzie Miejskim w Resku obowiązuje nowy Regulamin Organizacyjny. 

W Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Resku pojawił się obszerny 21 stronicowy dokument dotyczący funkcjonowania i zakresu obowiązków urzędników.

W dokumencie szczegółowo wypisano obowiązki Burmistrza, Sekretarza czy Skarbnika, ale również można zapoznać się z zadaniami Straży Miejskiej i wszystkich pionów administracyjnych Urzędu Miejskiego w Resku.

Przeglądając nowy regulamin widać jak rozbudowana jest samorządowa struktura administracyjna.

Regulamin Organizacyjny oraz Praca Urzędu Miejskiego w Resku [PDF]

Nieczytelne? Otwórz w nowym oknie >>

{edocs}regulamin_UMResko.pdf{/edocs}

Resko24.pl/BIP Urząd Miejski w Resku

R24PL
Redaktor: R24PL

Twoja reakcja na artykuł?

Komentarze  

Arkadiusz
+3 # Arkadiusz 2016-01-26 20:20
Dla mnie schemat organizacyjny jest zupełnie niezrozumiały bo:
1) nie wiadomo co oznaczają przecięcia poszczególnych linii , powinny oznaczać podległość, a tu chyba oznaczają współpracę. Odnoszę wrażenie że sekretarz i skarbnik są zwierzchnikami wszystkich pionów, co jest niedorzeczne.
2) Asystent Burmistrza nie podlega Burmistrzowi? Komu podlega?
3) schemat nie podaje ścisłego zwierzchnictwa nad daną komórką (np. strażnik miejski podlega na pewno komendantowi, ale zarazem kilku komórkom - Skarbnik, Sekretarz). A jakoś wydaje mnie się, że zawsze powinno się mieć tylko jednego przełożonego, przed którym się odpowiada.
4) Co oznaczają klamry podległości łączące PWD AR PAiŚŚ

Zakres obowiązków to inna sprawa...
Zgłoś administratorowi

Komentarze można dodawać po zalogowaniu. Zapraszamy do dyskusji.

Zaloguj
x
x
Zarejestruj
x