Działając na podstawie przepisów § 13 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U z 2020 r. poz.697) informuję, że uwzględniając konieczność zapewnienia bezpieczeństwa obywateli, z dniem 22 kwietnia 2020 roku wprowadzam nowe procedury w zakresie obsługi interesantów planujących załatwić sprawę w Urzędzie Miejskim w Resku.
1. Do odwołania wykonywanie zadań przez Urząd Miejski w Resku, podlega ograniczeniu polegającym
na wykonywaniu:
1) wyłącznie zadań niezbędnych do zapewnienia pomocy obywatelom;
2) określonych zadań w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów.
2. Do zadań, o których mowa w ust.1 pkt 1 zalicza się sprawy z zakresu:
1) rejestracji stanu cywilnego;
2) ewidencji ludności i dowodów osobistych;
3) pomocy społecznej;
4) świadczenia usług komunalnych;
5) decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu lub decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego wydawanych na podstawie ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2020 r. poz. 293 ze zmianą);
6) decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji inwestycji wydawanej na podstawie ustawy z dnia
3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa
w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz.U. z 2020 r. poz. 283 ze zmianami);
7) decyzji zezwalającej na usunięcie drzew lub krzewów wydawanej na postawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2020 r. poz. 55 ze zmianą).
3. W przypadku konieczności kontaktu z Urzędem wprowadzony zostaje:
1) kontakt telefoniczny poprzez sekretariat pod numerem tel. 91 39 51 503;
2) za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail resko@resko.pl
3) za pośrednictwem numerów telefonów komórkowych bezpośrednio z pracownikami merytorycznymi Urzędu:
4) w wyjątkowych przypadkach, o ile do dokonania czynności - załatwienia sprawy, o której mowa w ust. 2 wymagana będzie wizyta interesanta w budynku Urzędu, właściwy merytorycznie pracownik po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, wyznaczy interesantowi dzień i godzinę spotkania w budynku Urzędu. Interesant może wejść do Urzędu wyłącznie w masce szczelnie zakrywającej nos i usta oraz w rękawiczkach.
4. Sprawy, które można załatwić drogą elektroniczną – należy kierować na adres:
1) w przypadku nieposiadania ważnego podpisu elektronicznego: na e-mail resko@resko.pl
2) w przypadku posiadania ważnego podpisu elektronicznego: na adres skrzynki podawczej:
/32y5b4kseh/SkrytkaESP
5. Powyższe procedury obowiązują do dnia odwołania.
BURMISTRZ RESKA - ARKADIUSZ CZERWIŃSKI
Resko24.pl